Τρίτη 18 Ιουνίου 2013

Δωρεάν εισιτήρια για παράσταση "ΑΜΛΕΤ"

Η "ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΤΟ ΜΑΡΤΥΡΙΚΟ ΔΙΣΤΟΜΟ ΚΑΙ ΟΙ 218 ΣΦΑΓΙΑΣΘΕΝΤΕΣ" διαθέτει δωρεάν τα εναπομείναντα 5 εισιτήρια από τα 50 που είχε στην διαθεσή της, για παράσταση "ΑΜΛΕΤ" ή οποία θα πραγματοποιηθεί σήμερα,αύριο και μεθαύριο. Πληροφορίες στον κ. Αριστείδη Τζιτζώκο 6937577727. Περισσότερα μπορείτε να διαβάσετε παρακάτω σχετικά με την παράσταση :  

Από τη Θεατρική Ομάδα Minus [two]:

"Post Hamlet ή Μετά-Άμλετ" σε σκηνοθεσία Στέλλας Μαρή


Ώρα: 21:00

Η Προπώληση Ξεκίνησε

Αγορά εισιτηρίων μέσω πιστωτικής κάρτας:
210 3418579 Δευ-Παρ 11:00 - 14:00 και στην Ιστοσελίδα του Ιδρύματος www.mcf.gr 

Εισιτήρια προπωλούνται και στα ταμεία του Ιδρύματος (Πειραιώς 206, Ταύρος) Δευ-Παρ 11:00 - 14:00 και τα απογεύματα μία ώρα πριν την παράσταση/ προβολή.

Εισιτήρια προπωλούνται και στα καταστήματα Public: Σύνταγμα, Πειραιά, Γλυφάδας, Αγ. Δημητρίου Metro Mall, Athens Mall Μαρούσι

Ωράριο λειτουργίας PUBLIC: Σάββατο, 09:00 – 20:00
Καθημερινές, 09:00 – 21:00

Αίθουσα: Ειδικά Διαμορφωμένος Υπόγειος Χώρος

Εισιτήρια:
€10 κανονικό, €5 Κάρτα Ανεργίας (ΟΑΕΔ), Μέλη ΣΕΗ, σπουδαστές Δραματικών Σχολών



Διάρκεια: 90 λεπτά



ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΕΣ
Kείμενα: «Άμλετ» του Ουίλλιαμ Σαίξπηρ σε μετάφραση Γιώργου Χειμωνά και το Σονέτο Νο 92 του Σαίξπηρ
Δραματουργική Σύνθεση- Σκηνοθεσία- Σχεδιασμός Κίνησης: Στέλλα Μαρή
Επιμέλεια Κίνησης: Ιωάννα Πάραλη
Σκηνογραφική Επιμέλεια (με αλφαβητική σειρά): Χ.Κονταξάκη,
Σ. Μαρή,
Γ. Σταματάκης
Ενδυματολογική Επιμέλεια: Χαρά Κονταξάκη
Σχεδιασμός Φωτισμού: Εβίνα Βασιλακοπούλου
Μουσική Επιμέλεια: Στέλλα Μαρή
Διδασκαλία: Στέλλα Μαρή στο Minus [two] Theatre Lab
Video λήψεις, μοντάζ trailer, slide show φωτογραφιών, μοντάζ αποσπασμάτων ταινίας του Kozintsev: Κώστας Δρίμτζιας
Επεξεργασία Ήχου: Δημήτρης Σπυρόπουλος
Φωτογράφηση Παράστασης: Κώστας Δρίμτζιας,
Νίκος Κατσαρός
Δημιουργικό Αφίσας: Γιώργος Σταματάκης,
Κώστας Σταματάκης
Βοηθοί Σκηνοθέτη και Παραγωγής: Ομάδα Minus [two]
Παίζουν οι ηθοποιοί (αλφαβητικά): Γεωργία Αχιλλεοπούλου,
Ηλίας Βαλάσης,
Κατερίνα Γκατζόγια,
Χαρά Κονταξάκη,
Στέλλα Μαρή,
Αγγελική Μπίνη
Επίσης παίζουν οι πρωτοεμφανιζόμενοι ηθοποιοί (αλφαβητικά): Μπέτυ Γιαννούλη,
Αλίκη Κανέλη,
Χριστίνα Πανταζή,
Ελβα Παπαθανασίου,
Δημήτρης Σπυρόπουλος,
Μιχάλης Χατίρης
Τραγούδι επί σκηνής: Γεωργία Αχιλλεοπούλου





«Post Hamlet ή μετά-Άμλετ»

Θεατρική Ομάδα Minus [two]

Σκηνοθεσία Στέλλα Μαρή


Μια ιδιότυπη «ανάγνωση» του σαιξπηρικού έργου «Άμλετ»

Mια παράσταση που δανείζεται το διαχρονικό και παγκόσμιο αρχέτυπο
του αναποφάσιστου, προδομένου και συνεχώς σε (αυτο)διάψευση Άμλετ
για να μιλήσει για το σήμερα



- «Ο κόσμος γέρνει, γκρεμίζεται, 
γιατί να γεννηθώ εγώ για να τον στερεώσω;»
- «Σώπα. Αρχινά και φαίνεται η ψυχή μου»
Σαίξπηρ, Άμλετ

Η θεατρική ομάδα Minus [two] συνεχίζει και φέτος την ερευνητική της προσέγγιση, που την οδήγησε την περασμένη χρονιά (2012) στο έργο «Ο Άμλετ αυτοκτόνησε», (θέατρο δρόμου, με έξη διαφορετικούς Άμλετ επί σκηνής και πάνω από 30 παραστάσεις) καιπαρουσιάζει το έργο «Post Hamlet ή μετά-Άμλετ», βασισμένο στον «Άμλετ» του Ουίλλιαμ Σαίξπηρ, σε μετάφραση Γιώργου Χειμωνά, και το Σονέτο Νο 92 του Σαίξπηρ, με έναν 12μελή θίασο ηθοποιών, σε δραματουργική σύνθεση και σκηνοθεσία της Στέλλας Μαρή. Τρίτη 18, Τετάρτη 19 και Πέμπτη 20 Ιουνίου, στις 21:00, στο Ίδρυμα Μιχάλης Κακογιάννης.

Η παράσταση «Post Hamlet ή μετά-Άμλετ», όπως και η προηγούμενη της ομάδας, επιδιώκει να αναδείξει το σαιξπηρικό λόγο, μέσα σε ένα ιδιότυπο, διαφορετικό τελικά, έργο, ενώσυνδιαλέγεται δημιουργικά με την τεχνολογία, και τον κινηματογράφο με την προβολή αποσπασμάτων από την μνημειακή ταινία του G. Kozintsev με τον Ινοκέντι Σμοκτουνόφσκι στο ρόλο του Άμλετ. 

Επιπλέον, το «Post Hamlet ή μετά-Άμλετ», εκτός από τονπολιτικό/κοινωνικό στόχο της προηγούμενης παράστασης επικεντρώνεται ακόμα πιο άμεσα στον αγώνα για (αυτό)κριτική. Στην φράση «ο κόσμος γέρνει, γκρεμίζεται, γιατί να γεννηθώ εγώ για να τον στερεώσω;», που είχε οριστεί ως «μότο» της παράστασης «Ο Άμλετ αυτοκτόνησε», η ομάδα συμπληρώνει φέτος και άλλη μια φράση από τον Άμλετ - σε μετάφραση Γιώργου Χειμωνά: «Σώπα. Αρχινά και φαίνεται η ψυχή μου». 

Σημειώνει η σκηνοθέτις Στέλλα Μαρή: "«Post Hamlet ή μετά-Άμλετ» ονομάσαμε φέτος την παράσταση, γνωρίζοντας ότι παραπέμπουμε αναπόφευκτα στο μεταμοντερνισμό. Αντιδρώντας στην κριτική, που θέλει το μεταμοντερνισμό συνώνυμο της ασάφειας, σύγχυσης, του κιτς και της παρωδίας, επιλέγουμε να εμπνευστούμε από το ευγενές κομμάτι του, που αντέδρασε στον ελιτισμό και επιχείρησε να υπηρετήσει τη φιλοδοξία να μικρύνει την απόσταση μεταξύ «υψηλής» και μαζικής κουλτούρας. Για να το επιτύχουμε αυτό, δουλεύουμε πάνω σε θέματα τεχνικής λόγου, κίνησης και της φόρμας της... Τα κλασικά έργα γράφτηκαν για τους τότε συγχρόνους τους. Αυτή τη σχέση με το σύγχρονο πρέπει να ξαναβρούμε, για να τιμήσουμε πραγματικά το «κλασικό» του τίτλου. Αυτή τη σμίκρυνση της πολιτισμικής ψαλίδας και την ποίηση, που αυτό μπορεί να εμπεριέχει και να προτείνει, επιζητάμε".

Το έργο: Έξι ηθοποιοί περιμένουν με αγωνία την εξέτασή τους από τον καταξιωμένο σκηνοθέτη που θαυμάζουν. Εκείνος φθάνει και αυτοί ξεκινούν τους μονολόγους που έχουν ετοιμάσει από τον Άμλετ. Φαίνεται να γελοιοποιούνται, περισσότερο όταν εκείνος τους βομβαρδίζει από slide show φωτογραφιών από την περσινή του παράσταση και από σκηνές από το κλασικό αριστούργημα ΑΜΛΕΤ του G. Kozintsev ... Ηττημένοι φεύγουν, για να παρακολουθήσουν τη συνέχεια… Έρχεται η ώρα της άλλης ομάδας, των πέντε γυναικών Άμλετ, για τη δική τους «ερμηνεία». Μια ερμηνεία που μοιάζει αυθαίρετη, αλλά γρήγορα δείχνει δομημένη και δουλεμένη πάνω σε μια αυστηρή κινητική φόρμα … Κεντρίζουν σιγά-σιγά το ενδιαφέρον του σκηνοθέτη που αρχίζει να τους/τις φωτογραφίζει, χωρίς ποτέ να εγκαταλείπει το αλαζονικό του ύφος, ανήμπορος να συγκινηθεί από τα πάθη των ηρώων. Η πρώτη ομάδα ηθοποιών τον παρακολουθεί επικριτικά και τον οδηγεί τελικά στη συντριβή του και την παραδοχή «η ύβρις μου έχει σαπίσει, την οσμίζεται ο ουρανός»… Και όλοι είναι ηττημένοι.

-----

Η ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ ΤΟΥ ΑΜΛΕΤ ΑΠΟ ΤΗΝ ΟΜΑΔΑ Minus [two]
Η θεατρική ομάδα Minus [two] συνεχίζει και φέτος την ερευνητική της προσέγγιση, που την οδήγησε την περασμένη χρονιά (2012) στο έργο «Ο Άμλετ αυτοκτόνησε», παράσταση θεάτρου δρόμου με έξη διαφορετικούς Άμλετ επί σκηνής, που προσφέρθηκε αφιλοκερδώς ως απάντηση στην κρίση που ήρθε (και) στη χώρα μας.

Το έργο έτυχε εξαιρετικής υποδοχής και ενώ ξεκίνησε για 9 παραστάσεις, τελικά ξεπέρασε τις 30. Παίχτηκε σε Πανεπιστημιακά και άλλα Ιδρύματα (Νομική, Παιδαγωγικό, Γαλλικό Ινστιτούτο, ΤΕΙ Πειραιά, ΤΕΙ Αθηνών-Εβδομάδα ΚΕΘΕΑ για την Απεξάρτηση), αυτοδιαχειριζόμενα πάρκα (Ναυαρίνου, Ακαδημίας Πλάτωνος), διαφορετικούς Δήμους (Περιστερίου, Κηφισιάς, Χαλανδρίου, Νέας Σμύρνης), γειτονιές και πλατείες (Εξαρχείων, Μοναστηρακίου, Κολωνακίου, Κεραμεικού, Πλατεία Βικτωρίας, Πλατεία Συντάγματος), Πεζόδρομους (Απ. Παύλου & Ηρακλειδών, Διον. Αρεοπ. & Μακρυγιάννη, Πεζόδρομος της Τοσίτσα-«7 μέρες πολιτισμού στην Τοσίτσα»), στη Χαλυβουργία κ.α., για να καταλήξει στο θέατρο Επί Κολωνώ στα πλαίσια του Athens Fringe Festival.

«Ο Άμλετ αυτοκτόνησε» αντιμετωπίστηκε από την αρχή ως έργο εν εξελίξει. Φέτος η ομάδα συνέχισε δουλεύοντας στην ουσία ένα νέο έργο, με νέο τίτλο, «Post Hamlet ή μετά-Άμλετ», και νέο στοίχημα. Δεν είναι πια μια performance μισής ώρας, αλλά μια παράσταση περίπου 90 λεπτών- και επιπλέον υπάρχει η ανάγκη να στεγαστεί σε συγκεκριμένο χώρο, αφού η χρήση της τεχνολογίας, σε επίπεδο χρήσης επεξεργασμένου ήχου αλλά και αποσπασμάτων ταινιών, είναι επιτακτική.








Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου